Dnes jsme měli projektový den věnovaný práci se čtverečkovaným papírem, který se využil hned ve třech předmětech.

V hodině matematiky jsme na něm vyvozovali Pythagorovu větu. Žáci si prakticky zkoušeli, jak tato věta funguje, a díky vizuálnímu zobrazení na čtverečkovaném papíře snadněji pochopí její princip.

Ve výtvarné výchově jsme pomocí zážitkové výuky nahlédli do světa řemeslné dílny a manufaktury. Žáci si vyzkoušeli práci jak v řemeslné dílně, tak v manufaktuře a diskutovali o výhodách a nevýhodách těchto dvou typů výroby. Společně jsme hledali způsoby, jak dosáhnout co nejlepších výsledků, a zhodnotili jsme, jak efektivní byla práce v každé z dílen.

Ve třetí hodině vlastivědy jsme provedli vyhodnocení celé činnosti. Žáci se zamysleli nad tím, co jim den přinesl, a zhodnotili, jaká pracovní metoda jim vyhovovala více. Projektový den byl tak zakončen reflexí a shrnutím získaných poznatků.